Hi.
HOME ABOUT AFFIES stuff extra extra

"Just because I am not talking doesn't mean I'm in a bad mood.. Sometimes I just like being quiet.."

follow | dashboard

tagboard




its all about us




Archives



I LoVe RaiN

written on Thursday, October 11, 2012 @ Thursday, October 11, 2012 ✈{ 0 comment(s) }





Aku suka HUJAN..
Ia seakan-akan TEMAN aku..
Bila hujan turun..
Aku akan memandangnya sehingga rintikan yang terakhir..

Kadang-kadang, tika hujan turun..
Inspirasi dan idea mencurah-curah..
Laju tangan ini menulis nukilan hasil karya aku..




Kadang-kadang, bila hujan menangis..
Aku turut menangis..
Mengenang segala keperitan dan kesedihan yang berlaku..

Selagi hujan akan membasahi bumi..
Selagi itulah karya aku berjalan..
Selagi itu juga aku berteman..




Labels:






© 2014 Skin by Sha_Kai & Hana_Mi. Basecode by mintrose. Thanks 4 visiting this blog!