Hi.
HOME ABOUT AFFIES stuff extra extra

"Just because I am not talking doesn't mean I'm in a bad mood.. Sometimes I just like being quiet.."

follow | dashboard

tagboard




its all about us




Archives



Ada Apa Dengan Artis

written on Tuesday, April 30, 2013 @ Tuesday, April 30, 2013 ✈{ 0 comment(s) }

ADA APA DENGAN ARTIS/SELEBRITI ?

maybe this post will use some harsh words
 ~I'm sorry~
based on the title
nowadays, the media more attractive to artists or celebrities
why?
better you check newspaper and tv
or social networks such as FaceBook and Twitter
you will know
my statement is true.

ok
stop speaking English
itu hanya pengenalan saja
aku nak menulis dan menaip seringkas yang mungkin
sebab aku tak nak pembaca naik bosan
kenapa artis sekarang disanjungi?
kenapa setiap hari ada saja berita/cerita tentang mereka?
sekiranya berita itu tentang perkara yang baik
Alhamdulillah~
tetapi,
sekiranya berita itu tentang perkara yang kurang sedap didengar
Naudzubillah~

aku lihat artis sekarang kurang bijak dalam menjadikan mereka sebagai tontonan umum
maksud aku
mereka tidak bijak menggunakan peluang yang ada
selalu aku dengar pasal artis
pergi club la
minum **** la
kaki perempuan la
seksi tapi cakap tak seksi la
rampas kekasih orang la
dan yang paling aku menyampah sekali
kalau dengar statement camni
"ABC mengaku bercinta dengan DEF"
perlu ke tu nak beritahu satu Malaya?
puas hati sebarkan benda yang tak elok, yang haram
kalau dah bernikah, itu aku tak kisah la

kan bagus kalau semua artis menutup aurat
boleh jadi contoh kepada masyarakat
tapi, aku tengok macam jadi sampah untuk masyarakat pulak
maaf, tak sengaja berkata sedemikian

setakat ini saja lah
actually, banyak lagi aku nak melalut kat sini
tunggu aku ada mood la ye
anyong~

Labels:






© 2014 Skin by Sha_Kai & Hana_Mi. Basecode by mintrose. Thanks 4 visiting this blog!