Hi.
HOME ABOUT AFFIES stuff extra extra

"Just because I am not talking doesn't mean I'm in a bad mood.. Sometimes I just like being quiet.."

follow | dashboard

tagboard




its all about us




Archives



Aku cuma budak biasa

written on Thursday, May 16, 2013 @ Thursday, May 16, 2013 ✈{ 0 comment(s) }



aku budak biasa

muka pun biasa2

aku tak lawa

tak cantik

tak cute

tak putih

tapi sweet

aku tak popular

aku budak duduk rumah je

aku bukan sosial

aku bukan budak yang selalu dapat perhatian

tak kisah dalam masyarakat luar

ataupun di alam siber

aku tak pandai bergaya

dan tak pandai berfashion terkini

aku pakai yang ketinggalan zaman punya

semua labuh dan besar dari badan



TAPI

aku adalah aku

hanya menjadi diri sendiri

aku seorang hamba ALLAH

itu yang penting


# biarlah ALLAH saja yang menlai..

Labels:






© 2014 Skin by Sha_Kai & Hana_Mi. Basecode by mintrose. Thanks 4 visiting this blog!