Hi.
HOME ABOUT AFFIES stuff extra extra

"Just because I am not talking doesn't mean I'm in a bad mood.. Sometimes I just like being quiet.."

follow | dashboard

tagboard




its all about us




Archives



My Plan

written on Thursday, May 16, 2013 @ Thursday, May 16, 2013 ✈{ 0 comment(s) }

Aku suka join segmen/giveaway blogger lain
Tapi, ikut mood la
Kalau rajin aku join
Kadang2 tu terfikir gak nak buat segmen sendiri

Dear Readers,
boleh tak tolong aku respon
Sama ada aku mesti buat segmen atau tak
Hadiah dah lama ada dalam otak aku ni
According to my plan
hadiah2 bagi yang bertuah adalah seperti berikut :
(gambar sekadar hiasan)

Al-Quran (terjemahan)


Teddy Bear


Topup RM5


Shawl/Tudung


T-shirt (Lelaki sahaja)


dan
Bloglist kekal
hahahaha~
perancangan je
kalau niat betul, ALLAH akan tolong

Akan tetapi
berkenaan dengan shawl/tudung
aku akan bagi yang menepati ciri2 menutup aurat dengan betul
maksud aku, yang labuh sikit dan tidak jarang
kalau tak nak, takpe...

Bajet je orang nak join
Actually, siapa yang dapat hadiah utama (Al-Quran)
dia lah yang paling untung sekali
Itu je motif aku teringin buat segmen
So, I need support !

# jangan lupa komen tau..klu takde aku batalkn saje niat ni..

Labels:






© 2014 Skin by Sha_Kai & Hana_Mi. Basecode by mintrose. Thanks 4 visiting this blog!